Krzysztof Osiejuk Krzysztof Osiejuk
7695
BLOG

Prezydent wydudany!

Krzysztof Osiejuk Krzysztof Osiejuk Polityka Obserwuj notkę 119

        Jak już tu wspominałem, dzieci moje swoje emocje zaangażowały w kampanię Andrzeja Dudy w takim stopniu, że aż ja, który je przecież znam aż nazbyt dobrze, poczułem niepokój. Szczególnie  moja najmłodsza córka od pewnego czasu operuje na takim poziomie, że parę razy powiedziałem jej, żeby przestała, bo zwyczajnie nie warto. No ale każdy kto ma dzieci, wie, jak bywa trudno.

        Parę dni temu, przyszła do mnie i poinformowała, że na stronie Bronisława Komorowskiego na Facebooku znalazła numer telefonu do niego, od rana do wieczora próbuje się do niego dodzwonić, ale bez efektu. Dzwoniła tam dwa dni temu, wczoraj, dziś… i oto wreszcie – sukces. Zapraszam i polecam całym sercem:

 

 

taki sam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka