Krzysztof Osiejuk Krzysztof Osiejuk
996
BLOG

Spotkanie w Opolu, czyli pamiętajmy o Zycie Gilowskiej

Krzysztof Osiejuk Krzysztof Osiejuk Rozmaitości Obserwuj notkę 5

      Tym razem niemal już na drugi dzień do sieci trafiło nagranie ze spotkania, jakie w miniony czwartek miałem w Opolu. Ja oczywiście nie będę tego oglądał, bo nie jestem w stanie ani na siebie patrzeć, ani tym bardziej siebie słuchać, ale jeśli ktoś ma ochotę, to oczywiście bardzo proszę. Ponieważ nagranie trwa ponad godzinę, a nie sądzę, by ktoś chciał mi poświęcać więcej czasu, kolejny tekst będzie dopiero jutro. Dziękuję za obecność. Przypominam, że mam tu u siebie jeszcze kilkanaście egzemplarze „Elementarza” plus trzy naprawdę już ostatnie egzemplarze „Siedmiokilogramowego liścia”. Proszę się kontaktować mailowo na toyah@toyah.pl.

taki sam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości